poniedziałek, 8 maja 2017

BOOK TOUR K.N. Haner "Sny Morfeusza"

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga ze względów osobistych. Nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie, ani tym bardziej pisanie o książkach, ale obiecuję poprawę. Teraz, kiedy przybyło mi jedną Córkę więcej, mogę znowu wrócić do czytania nie usypiając nad książką ;)

Póki co, po raz kolejny chciałam Wam zaprezentować książkę, którą przeczytałam po raz drugi, z okazji akcji BOOK TOUR organizowanej przez Literacki Świat Cyrysi. Tym razem były to "Sny Morfeusza" K.N. Haner. Myślałam, że już nie do mnie nie trafią, ale na szczęście się udało. 



Moje odczucia co do książki się nie zmieniły. Nadal uważam, że jest to bardzo wciągająca historia, balansująca na granicy jawy i snu, która pochłania czytelnika, ukazując wyjątkowy obraz miłości. Z jednej strony tej wyniszczającej, pełnej bólu, cierpienia, ale z drugiej, pełnej namiętności, dzikiej żądzy i szczęścia. Historia Cassandry i tajemniczego Adama może sprawić, że i Wy stracicie głowę. 
Zapraszam Was do poprzedniego posta o tej książce: klik.




Za udział w BT bardzo dziękuję Krysi :) Regulamin do BT znajduje się tutaj.

Jeśli macie ochotę na magiczny świat mrocznych fantazji i nie boicie się gatunku dark erotic, książkę bardzo Wam polecam :)

1 komentarz:

  1. Dark erotic ;) nawet nie wiedziałam ze istnieje taki gatunek , przeczytałam Twoja recenzje i jednak sie chyba nie skuszę . Jakoś ten gatunek do mnie nie przemawia. Gratuluje kolejnej pociechy. Podoba mi sie Twój blog i recenzje. Będę obserwować i czekam na kolejne posty. Zapraszam tez do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń