piątek, 24 marca 2017

BOOK TOUR: Estelle Maskame "Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?"

Bardzo polubiłam tę serię od samego początku. Jak to fajnie, że dzięki Book Tour organizowanemu przez Literacki Świat Cyrysi, mogłam przeczytać tę trylogię w całości. Dzięki Krysiu! Zaskakujące zakończenie drugiej części serii Dimily zwiastowało coś ekscytującego na zakończenie całości serii, dlatego nie mogłam sobie podarować przeczytania ostatniego tomu zatytułowanego "Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?" To fascynujące, jak bardzo można zżyć się z bohaterami, razem z nimi śmiać i złościć się. Zapraszam do recenzji zakończenia cyklu Dimily.




Minął rok od emocjonujących i niezapomnianych wakacji Eden i Tylera w Nowym Jorku. Wiele się między nimi wydarzyło, a ich płomienny romans zakończył się rodzinną awanturą. I wtedy Tyler zniknął. Niechęć ze strony bliskich spadła na barki dziewczyny i powoduje, że sama musi walczyć o resztki swojej godności, I choć początkowo brak kontaktu z przyrodnim bratem jest powodem ogromnego smutku, to z czasem przeradza się w złość. Tyler unika konfrontacji z rodziną, a Eden sama musi stawić czoła napiętej atmosferze w domu. Jej uczucia po raz kolejny zostają wystawione na próbę, kiedy w progu ponownie staje On...

Po raz kolejny w książce Estelle Maskame nie braknie emocji. Takich, które aż uderzają z kart powieści. Z pewnością nie są to tylko emocje pozytywne. W tym tomie, zwłaszcza na początku, mnóstwo jest złości, awantur, kłótni i napięć spowodowanych ujawnieniem uczuć młodych. 
Jednak dochodzą też do głosu emocje pozytywne, dotyczące coraz bardziej dojrzałego uczucia Eden i Tylera. To właśnie na oczach czytelników ich uczucie przechodzi transformację w dojrzały związek. Choć na początku trudno zrozumieć długie milczenie Tylera, potem wszystko okazuje się jasne i sprawia, że jeszcze bardziej odczuwa się sympatię do tego bohatera.



Książka jest bardzo inspirująca, jest nie tylko romantyczną historią, ale i opowieścią o tym, jak walczyć z przeciwnościami losu, jak burzyć tematy tabu i rozwiązywać konflikty międzypokoleniowe. Naprawdę szybko i lekko czyta się tę historię, ale wbrew pozorom, zawiera ona w sobie wiele mądrości. Pokazuje, jak walczyć ze wspomnieniami i ranami z przeszłości, ale tez jak mądrze i konstruktywnie budować przyszłość i iść naprzód.

Bardzo polecam Wam całą serię Dimily.

Tu znajdują się linki do wcześniejszych tomów:

A tu znajduje się regulamin Book Tour

Jeszcze raz dziękuję za udział w Book Tour Cyrysi :)

2 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie. Cieszę się, że seria DIMILY przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja mam zamiar przeczytać tą całą serię. Ale chcę przeczytać ją w wakacje bo moim zdaniem to będzie najlepszy czas na taką książkę. mój blog

    OdpowiedzUsuń