środa, 14 grudnia 2016

BOOK TOUR Katy Evans "Mine"

Ostatnio na moim blogu często pojawiają się posty odnoszące się do książek wędrujących dzięki akcji Book Tour organizowanej przez Literacki Świat Cyrysi. To naprawdę super sprawa! Dzięki Krysiu :) Jestem już po lekturze "Mine" Katy Evans. Bardzo czekałam na tę kontynuację i nie zawiodłam się. Nadal jest gorąco, walecznie, zaskakująco, a do tego zrobiło się...hmm, rodzinnie. Zapraszam :)



Lubię wracać do historii bohaterów, których polubiłam w pierwszych częściach serii. Remi i Brooke zdecydowanie do takich należą. Zawirowania, których doświadczyli w pierwszej części nie przeszkodziły im jednak nadal być razem. Wspólnie uczestniczą w życiu sportowym Remingtona, aż do momentu, kiedy wydarza się coś, co sprawia, że "B" musi odejść i nic nie jest w stanie jej zatrzymać. Choć przyjaciele pomagają Tate'owi podnieść się po rozstaniu, na nic zdają się ich chęci. Czy Brooke wróci? I co właściwie skłoniło ją do odejścia? Zapraszam do lektury :)

Bardzo podoba mi się zmiana, która zaszła w bohaterach w tej części. Wyraźnie widać, że oboje dojrzeli i inaczej podchodzą do różnych spraw. Owszem, sport nadal jest najważniejszy dla Remingtona, ale kiedy w zasięgu obojga pojawia się temat rodziny, nie uciekają przed nim, ale dojrzale do niego podchodzą. No i oczywiście poważnie traktują łączące ich uczucie. Choć Brooke mogłaby nieco mniej rozpływać się nad ciałem swojego mężczyzny, ciągłe komplementy każdemu w końcu przesłodzą :)

Autorka po raz kolejny zabiera nas w świat podziemnych walk, bitew, które mrożą krew w żyłach. Ciemne strony sportu ukazane są realistycznie i pokazują, że niektóre walki staczane są o coś więcej niż tylko dla wygranej. 

Ważne jest też ukazanie w książce postępowania z osobą dwubiegunową. To trudny temat, ale zgrabnie poruszony w książce. Głównie w związku z tą chorobą objawia się właśnie dojrzałość bohaterów. 



To naprawdę gorąca, zaskakująca książka pokazująca, jak można walczyć wbrew wszystkim i wszystkiemu, i jak można kochać mimo wszystko. Bardzo Wam polecam! Katy Evans po raz kolejny nie zawodzi Czytelnika :)

Dziękuję za możliwość uczestnictwa w akcji po raz kolejny :) 
Regulamin Book Tour znajduje się tutaj.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w mojej zabawie. Cieszę się, że ,,Mine'' przypadło Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą część, więc koniecznie muszę zabrać się i za tę książkę. Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń