środa, 22 czerwca 2016

Spotkanie autorskie z Agnieszką Opolską

W ubiegłym tygodniu 15.06.2016r miałam wielką przyjemność, by razem z moją koleżanką Anetą, uczestniczyć w spotkaniu autorskim Agnieszki Opolskiej - autorki powieści "Anna May", która została uznana za Literacki Debiut roku 2015 zorganizowanym przez Gminne Centrum Kultury w Wierzchosławicach. Link do recenzji tej powieści znajdziecie tutaj.





Spotkanie było bardzo ciekawe, szkoda jedynie, że miało niewielką frekwencję. Agnieszka opowiadała sporo o sobie, o tym, co nagroda Literackiego Debiutu Roku zmieniła w jej życiu. Opowiedziała o nagrodzonej "Annie May", przeczytała fragmenty powieści. Przywiozła ze sobą również obrazy będące ilustracjami do powieści, co bardzo ubogaciło spotkanie i pokazało, jak Agnieszka łączy sztukę malarstwa i pisarstwa. 



Po raz pierwszy uczestniczyłam w spotkaniu autorskim i bardzo mi się podobało. Nie ukrywam, że to, że Agnieszka mnie rozpoznała, choć do tej pory miałyśmy styczność tylko w sieci, było bardzo przyjemne. Poza tym, to fajne wyróżnienie znać autora osobiście i jeszcze dowiedzieć się o jego planach wydawniczych i twórczych. No i miło poznać kogoś tak personalnie, zobaczyć, jaki jest w kontakcie z ludźmi, a Aga robi mega sympatyczne i zwariowane wrażenie ;)


W końcu mam też piękną dedykację w książce, po którą nie zdążyłam na KTK :) 




Czekam z niecierpliwością na następną powieść Agnieszko i pozdrawiam z UK :)

1 komentarz:

  1. Spotkania są zawsze bardzo miłe, zwłaszcza że jest wówczas możliwość zadania kilku pytań, które zawsze nasuwają się po lekturze :-).

    OdpowiedzUsuń