czwartek, 9 czerwca 2016

BOOK TOUR Estelle Maskame "Czy wspominałem, że cię potrzebuję?"

To kolejny raz, kiedy książka rozrywa moje czytelnicze serce swoim zakończeniem. Cyrysia jak zawsze miała rację, ten tom też mi się spodobał i to dużo bardziej niż pierwszy. Ciekawe, czy wiadomo już, kiedy będzie miała miejsce polska premiera trzeciego tomu? Cudownie, że mogłam przeczytać tę książkę w ramach Book Tour organizowanego przez Cyrysię oraz fanpage Feeria Young. Przeczytajcie, dlaczego tak wielkie wrażenie wywarła na mnie ta książka.




Mija prawie 360 dni od ostatniego spotkania Eden i Tylera - przyrodniego rodzeństwa. Minął długi rok odkąd zdecydowali, że nie mogą być razem ze względu na swoich najbliższych i na siebie na wzajem. Teraz Eden jest w związku z Deanem, a Tyler bierze udział w programie uświadamiającym w Nowym  Jorku. To tam zaprasza Eden na 6 tygodni wakacji. Jak będą się zachowywali w swoim towarzystwie i czy odżyją w nich uczucia sprzed roku? Chciałabym Wam opowiedzieć jak przebiega ich spotkanie, ale musicie sami się o tym przekonać, bo historia jest naprawdę piękna, ale i jednocześnie trudna, pełna przeszkód, dobrych i złych zakończeń, a końcówka dosłownie zwala z nóg!

No i Nowy Jork ukazany oczami Eden wygląda naprawdę zachęcająco. W końcu to miasto, które nie śpi i tak też jest ukazane w książce, przez co akcja praktycznie nie zwalnia, jest dynamiczna i bardzo naszpikowana emocjonalnie. A Tyler sprawia, że naprawdę da się go lubić, nawet bardzo! Wydoroślał i wydaje się, że poradził sobie z demonami, tylko czy rzeczywiście...



Dimily to nie pierwsza seria, którą zaczęłam. Wiele z nich intrygowało mnie na tyle, że czekałam na kolejną część. Tym razem jest jednak inaczej... gdybym mogła, to osobiście poprosiłabym Estelle Maskame o wersję roboczą trzeciego tomu! Tym bardziej, że ostatnio polubiła moje zdjęcie na Instagramie! :) Po prostu tak wiele emocji wzbudziło we mnie zakończenie, że czuję się dokładnie jak Eden...

"I nagle wszystko we mnie się rozpada. Moje serce przestaje bić. Płuca zapadają się w sobie. Krew rzednie. Gardło przeszywa ból - całe moje ciało staje się siedliskiem bólu. Głowę mam zbyt ciężką, a kolana uginają się pode mną i muszę przytrzymać się ściany, żeby nie upaść. Oddycham szybko, jak osoba, która cierpi na atak paniki i próbuję pojąć, co się właściwie dzieje".

Nawet nie chcę pisać za wiele, bo tę książkę po prostu trzeba przeczytać! Dziękuję za tę możliwość Cyrysi :) Bardzo, bardzo :)
Regulamin Book Tour znajdziecie tutaj.


Wydawnictwo Feeria Young

2 komentarze:

  1. Wiedziałam, po prostu wiedziałam, że ten tom również przypadnie Ci do gustu :) Teraz pozostaje nam czekać na finał trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak długo :) Mam nadzieję, że nie za długo! :)

    OdpowiedzUsuń