sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie kwietnia :)

Niestety, nie udało mi się zrealizować w całości kwietniowych planów. Ciągle brakowało mi czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że nadrobię to w maju :)

W kwietniu napisałam 7 recenzji:





5. Federico Moccia "Tylko ty" - 315 stron - przedpremierowo!

6. Katy Evans "Real" 395 stron


8. Remigiusz Mróz "Rewizja" in progress...

Przeczytałam 2586 stron, czyli dziennie ok. 86 stron dziennie. 
Mam nadzieję, że w maju będzie więcej! :) 










Zapraszam do przeczytania recenzji :) 
A jak tam Wasze kwietniowe podsumowania? Plany zrealizowane?

5 komentarzy:

  1. "Rewizję" mam już za sobą, ale najbardziej z wymienionych tytułów kusi mnie "Bez słów". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planów nigdy nie mam. Ale 7 książek przeczytanych.
    Nie jest źle mimo iż czasu nie było aż tyle ile bym chciała.
    Niebawem i u mnie podsumowanie miesiąca. :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, że nie ma tyle czasu na czytanie, ile by się chciało :)

      Usuń
  3. Ja również nigdy nie zakładam ile przeczytam:) Czytanie jest dla mnie przyjemnością, a nie wyścigiem:) Gratuluje Ci takiego wyniku! Czytałam Bez Słów miałaś rację ta książka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobała! :)

      Usuń