piątek, 1 kwietnia 2016

Kwietniowe plany

Marzec trochę mi umknął, nazbierało się sporo spraw prywatnych, które nie zostawiały wiele czasu na czytanie. Mam jednak nadzieję nadrobić to w kwietniu! 

Zobaczcie jakie pozycje przygotowałam na ten miesiąc :) (mimo spóźniającej się przesyłki z Matras.pl ;)) Myślę, że to absolutne "must have" każdego aktywnego Czytacza :) 




Mia Sheridan, "Bez słów", Wydawnictwo Otwarte




Remigiusz Mróz, "Rewizja", Wydawnictwo Czwarta Strona






Laurelin Paige, "Uwikłani. Obsesja", Wydawnictwo Kobiece




Katy Evans, "Real", Wydawnictwo Papierowy Księżyc



Brittainy C. Cherry, "Art&Soul", Wydawnictwo Filia




Kathrin Lange, Serce w kawałkach", Wydawnictwo Muza




Chelsea Cain, "Unik", Wydawnictwo Czwarta Strona




Małgorzata Mroczkowska, "Zanim zrozumiem", Wydawnictwo Czwarta Strona




Joanna Opiat-Bojarska, "Gra pozorów", Wydawnictwo Czwarta Strona


Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować plan. Tym bardziej, że na półce czekają jeszcze inne ciekawe pozycje, ale już muszę je przełożyć na później. Tym bardziej, że wydawnictwa szykują dla nas kolejne wspaniałości. No i tak trudno zdecydować, co najpierw...


Nowości kwietniowe i wznowienia, którymi jestem najbardziej zainteresowana, to:



 


 






Jest na co czekać :)

6 komentarzy:

  1. "Art & Soul" oczekuję ;)
    "Uwikłani. Obsesja" już za mną - świetna!
    "Bez słów" , "Real" - te koniecznie muszę zdobyć!
    "Ugly love" tą też będę musiała przeczytać, bo uwielbiam tę autorkę!

    Ciekawe plany czytelnicze masz na kwiecień! Zatem życzę zaczytanego miesiąca ;)
    Pozdrawiam,

    czytaninka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy bardzo zbliżone gusta! Naprawdę. Większość z nich czytałam, a resztę zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To u mnie jest nieco inaczej, czeka "Tymczasowa żona", "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", "Pieśń harfy", "Ene due śmierć" i początek "Parabellum". Ale pewnie dlatego, że "Rewizję", "Unik" i "Grę pozorów" mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" też chciałabym przeczytać :) a "Parabellum" czeka na stosiku zaległości :)

      Usuń